9 Haziran 2009 Salı

haydeee gene:D

yine bir yer hayali kuruyorum kalkıp gidilecek,herşeyden kaçarak birşeyler elde edilebilirmi gibi sorular var kafamın içinde,tepişen...diyorum imkan olsa,ah bi imkan olsada kaçsam tüm dertten..işinmi yok? koy g.tüne gitsin,sevgilinlemi derdin var?hadi caaanım:D paranmı yok? a bak onu anlarım....neticede hepsi boş işler dostum,dünya fani....
kovalanmak mı mantıklı? yoksa kovalamak mı?yada civcivmi yumurtadan,yumurtamı filden?sen kimden? ben nerden? asfalta yapıştım ya resmen...
ne kadar özgürsen hareket alanın o kadar dardır genç,gel sen dinle,söylenenler yalan,ben özgürüm yaşarım gezerim ,afedersinde nah!!!3 gezersin 5 yaşarsın sonra gelirsin babalara..aa biz mutluyduk eğlenioduk hani eller havaya...hahah salaaak!! noldu ? he? sus cevap verme!!:D eğlendim lan gene:D

bak ya aklıma ne geldi online piskolog servisi istiyorum la ben:S bu saatte delirtecek biri olsun olmazmı? yada işsizim ben piskolog oliim nassa netten diploma sormazlar dimi dur ben bi düşüneyim nası olcak:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder