5 Haziran 2009 Cuma

hö?

hayat ne garip? haha ben mi garibim? bırak şini:D
birilerine tekme atıp kaçmak istiyorum uzaklara,küçükken zillere basıp kaçardık,kovalayanımız olmazdı,ağlardım...ben hep birşeylerden kaçabilme isteğiyle yaşadım durdum işin aslı,ama hiçbirşeyden vazgeçemedim hayatta tak diye...
hiçbirşeyde başarılı olduğuma inanmam mesela:S vardır belki ama ben bilmem,yada varsa yazmam övünmek gibi falan olur çünkü,evet evet işin aslı kılım!onla alakalı bu durum....
frodo bilem mutlu ve huzurludur lan diyorum kendime...en azından çıkış için bi ümidi var,gitse bi kuyumcuya parayı bulur allahıma ondan sora vur patlasın çal oynasın oh yeah...şuan frodoyu türk düşündüm sanırım:D bozdur yüzüğü karıyı kızanı bırak kaç git...paralar bitene kadar ez ez ez.bitince ise kürkçü dükkanı.gandalf ağzına tükürür vuhaaaa...uçuyoruz ne güzel kamikaaze......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder